Můj košík
Přepnout menu
 
  1. Heim
  2. Servis a záruka

Servis a záruka

Servis a záruka 

i3_1_

Montáž , servis a podpora

Spolehlivě, rychle a odborně!

Naši specialisté vám ochotně pomohou se všemi odbornými, organizačními i technickými dotazy:

aq2

Telefonicky

+420 608 279 184

aq3

E-mailem

info@bazeny-aquinium.cz

aq1

Osobně přímo u vás

Náš servis začíná již podrobným a individuálním poradenstvím našich odborníků ještě před nákupem, abyste si mohli vybrat produkt, který vám bude skutečně vyhovovat.

Po dokončení objednávky vám naše zákaznické oddělení poskytne veškeré informace ohledně stavu objednávky a doručení.

A pokud by přece jen došlo k problému nebo závadě, naši technici vám poskytnou rychlou a profesionální pomoc – v případě potřeby přímo u vás doma. Pro naše bazénové tepelné čerpadla a zastřešení bazénu si navíc můžete přiobjednat také montáž na místě.

i1

Na které produkty se vztahuje záruka?
Všechny produkty nabízené na webu bazeny-aquinium.cz jsou dílem naší vlastní výroby na území České republiky a vztahuje se na ně oficiální záruka od náš jakožto výrobce. Doba záručního servisu je uvedena na stránce konkrétního produktu.

i3

Kdy může být záruka zamítnuta?

Záruční servis může být odmítnut v následujících případech:

- Použití zařízení neodpovídající jeho určenému účelu nebo v rozporu s pravidly provozu.

- Zjevné známky neodborné opravy, nebo poškození kontrolní nálepky na výrobku.

- Změna konstrukce zařízení nebo odchylka od montážního schématu uvedeného výrobcem v návodu nebo uživatelské příručce.

- Přítomnost defektu způsobeného vyšší mocí, nehodou, úmyslným nebo neopatrným jednáním spotřebitele nebo třetích stran.

- Poškození způsobené vniknutím cizích předmětů, kapalin nebo hmyzu do zařízení.

- Nekvalitní instalace, připojení, nastavení, technická a servisní údržba provedená třetími stranami nebo neodborným personálem.

- Přítomnost mechanického poškození po předání zařízení konečnému spotřebiteli.

- Poškození způsobené nedodržením doporučených parametrů napájecích sítí, teploty, vlhkosti (prostor pro montáž a provoz zařízení) a dalších podobných vnějších faktorů.

- Poškození v důsledku použití nekvalitních a/nebo nestandardních spotřebních materiálů, chemických přípravků, příslušenství, náhradních dílů.

i4

Co je potřeba pro kontaktování servisního centra?

  • Produkt s kompletním příslušenstvím a originálním balením.
  • Záruční list.
i5

Jak doručit zařízení do servisního centra?

Doprava zařízení k záruční opravě / servisu a zpět je zajišťována přepravní společností. Cena přepravy se řídí aktuálním ceníkem daného dopravce a je hrazena zákazníkem.

V případě reklamace doporučujeme zařízení důkladně zabalit a přiložit popis závady, včetně kontaktních údajů a dokladu o koupi. Náklady na dopravu zařízení do servisu a zpět nejsou součástí záručního plnění, pokud není předem písemně dohodnuto jinak.

i5-1

Jak zaslat zařízení k diagnostice a záruční opravě?

  1. Pro získání záruční opravy je třeba zavolat na servisní oddělení na telefonní číslo +420 608 279 184 a informovat specialistu o závadě produktu. Servisní manažer se pokusí poskytnout konzultaci pro odstranění problému na dálku.
  2. Pokud je nutné zařízení předat do servisního centra k opravě, zabalte jej, vložte do balíčku doklad o koupi a záruční list (pokud je k dispozici). Odešlete balíček prostřednictvím přepravce na adresu:

   Příjemce: Aquinium s.r.o.

   Telefon: +420 608 279 184

   Adresa: Korycany 49 Neratovice 277 45

   Typ doručení: sklad-dveře nebo dveře-dveře

   Platba za doručení: na náklady odesílatele

  1. Vyplňte žádost o záruční servis.
  2. Pokud jsou splněny všechny podmínky pro záruční opravu, provedeme rychlou diagnostiku, odstraníme závadu a zašleme vám zařízení zpět.

Cena opravy/pozáručního servisního zásahu je stanovena individuálně.

Cena za 1h práce servisního technika – 550 Kč bez DPH

Cena za 1km dopravy servisního technika – 15 Kč bez DPH